پست ثابت
پست ثابت

       

 

سلام بروبچ به وب من خوش اومدید 

 

من این وبو برا نوشتن خاطره هام درست کردم

 

بشین وبو بخون متر نکنی ها!!!!!

 

بدون نظرم نرولطفا

 

راستی بروبچ

 

هرکی خواست میتونه نویسنده شه 

 

ولی اول باید عضو بشه

 

بای تا های

 

  

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت0:23---26 آبان 1391
تو اهل اراکی نمونه اطهر ج حتما بده از لینکات حدس زدم
پاسخ:areh dige man negara lakam


kimia
ساعت0:21---26 آبان 1391
میگم راستی از لی مین هو هم عکس بذار

kimia
ساعت0:21---26 آبان 1391
salam man linket karam lost memoriesam asheghe kimhiyoon jooong o liiiiiiiiiiiimiiiiiiiiiiinhoooam veb manam bia

هایمی
ساعت9:57---15 شهريور 1391
عنوان وبم عوض شد[نیشخند][نیشخند] کافه انلاین

نداي شبنم
ساعت0:57---8 شهريور 1391
سلام وب خوشگلي داري ...لينكت كردم ....اگه دوس داشتي و قابل دونستي لينكم كن ....ممنون گلم

نیما
ساعت14:36---5 شهريور 1391
سلام...

ممنون که سر زدی ...

من لینکت کردم دوس داشتی منم بلینک...


mahsa
ساعت14:27---31 مرداد 1391
وبت خیلی نااااازه

مارو لینک کن


میگن دلت گرفته
ساعت19:42---18 مرداد 1391
یک نفر آمد صدایم کرد ورفت با صدایش آشنایم کرد ورفت نوبت به اوج رفاقت که رسید ناگهان تنها رهایم کرد و رفت.
سلام وبت زیباست با تبادل لینک موافقم


پرنیان
ساعت16:30---18 مرداد 1391
به منم سر بزن

Lady $weet
ساعت15:32---18 مرداد 1391
merC aZzizam
bebakhshidaa vali man tU weblogam kaasiO link nemikOnam
Omidvaram narahat nashOde bashiii ajiiiii
maZerat mikham


پرِپرواز
ساعت14:28---18 مرداد 1391
سلام آبجی مهربونم خوبی؟مرسی بهم سر زدی و نظر گذاشتی.چشم حتما لینکت می کنم شماهم منو باعنوان
پــرِ پرواز
لینک کن.درپناه حق


zack
ساعت16:20---17 مرداد 1391
سلام.لینک شدی

Arash & hasti
ساعت23:37---16 مرداد 1391
این شب ها چشم های من خسته است

گاهی اشک ،گاهی انتظار

این سهم چشم های من است ....


mohammad
ساعت13:32---16 مرداد 1391
سلام وب شماهم قشنگه خانوم
منم الان لینکت کردم ممنون ک سر زدی
بای


sama
ساعت11:13---16 مرداد 1391
akhe ba che esmi linket konam?????????????????????
man hamon qasre royahae man mizaramet
khili behtare


مطهره
ساعت10:37---15 مرداد 1391
ممنون که به وبم سرزدى وبت توپه تو هم لىنک شدى

یاس&امیر عباس
ساعت0:32---15 مرداد 1391
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم ؛
الفبای زندگی را ..
میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند .
دلم میخواهد اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو !

وبت ودوست داشتم اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن


yasi
ساعت22:27---14 مرداد 1391
veblog toham kheyli ghashange azizam mamnun ke sar zadi rasti linket kardam

mahsa
ساعت11:24---14 مرداد 1391
سلام دوستم.انجام وظیفه کردم به وبت نظر دادم

LOVELY GIRLS
ساعت11:09---14 مرداد 1391
سلامممممممممم نگار جون...
کارت بیسته بیسته...
خیلی از وبت خوشمون اومد...
ما هم لینکت کردیم...
دوباره به ما سر بزن...
فعلا


mohsen v
ساعت11:05---14 مرداد 1391
من هم لینکت کردم امید وارم دوست های خوبی شویم.

عرفان
ساعت21:22---12 مرداد 1391
سلام نگار جون سر زده بودی به وبم لینک هم که کردی منو دستت درد نکنه گفتم بیام تشکر کنم
راستی قالب و همه چیز وبت عالیه

خداحافظی نمی کنم چون میدونم بازم میای
پیشم.


منصور
ساعت21:07---12 مرداد 1391
سلام وبلاگت قشنگه . من تو رو با اسم dream castle لينك كردم . تو هم لينكم كن . ميسي

yones
ساعت14:18---12 مرداد 1391
سلام.منم لینکت کردم.
یه چی بگم ناراحت نمیشی؟
ازوبت خوشم نیود به خاطر اینکه:
1-78%عکس
2-30%عکسا حذف شده.
3_نوشته هات خیلی لوسه.
4-از قالب وبتم همینجوری خوشم نیومد.
ناراحت که نشدی؟؟؟؟؟


مهدی
ساعت10:09---12 مرداد 1391

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~
~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´پ


afshin
ساعت9:37---12 مرداد 1391
درود
وبت خیییییلی خیییییییلی قشنگه ، انگار عاشق کره و کره ای ها هستی
از این که به وبلاگم سر زدی و نظر دادی ممنونم خیلی خوشحال شدم ، از تبادل لینکت هم بیشتر خوشحال شدم منم لینکت کردم
تا درودی دیگر بدرود ...


kosar
ساعت23:14---11 مرداد 1391
ممنون که سر زدی منم لینکت کردم منم عاشق بازیگرای کره ای هستم بازم سر بزن

مهدی
ساعت21:53---10 مرداد 1391
باور نمیشه همشهری باشی
چه عجب یکی پیدا شد معنی حرفامو بفهمه
وایییییییییییییییییییییییییی
خیلی خوشحالمممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 مرداد 1398برچسب:, ] [ 15:56 ] [ پرنسسی ] [ ]